עיבוד שבבי

ביצוע פרויקטים של חריטה וכרסום ב-סי אנ סי (CNC)

הפרויקטים מבוצעים על ידי חריטה, כרסומת, ניסור, השחזה וקדיחה של חומר הגלם עד לכדי המוצר הסופי ברמת דיוק מקסימלית. בנוסף, עיבוד בלייזר: חיתוך וסימון.

  • עיבוד שבבי לפלסטיקה קשיחה
  • כרסום בלוחות
  • עבודות CNC בפרספקס
  • עבודות CNC לכל סוגי הפלסטיקה
  • חריטה של CNC בלוחות אלומיניום
  • כרסום CNC בלוחות עץ
  • חיתוך וכרסום CNC למגוון חומרים

חיתוך דלרין באמצעות CNC

את הדלרין ניתן לחתוך במכונת CNC (חל איסור לחתוך דלרין בלייזר כיוון שהחומר מכיל PVC) ולקבל מוצר נקי ונעים למגע.

שימושים עבור חיתוך CNC בדלרין

חלקי מכונות עדינים, פסי החלקה לקווי ייצור , ציוד למעבדות לפי תכנון ודרישת הלקוח ועוד מוצרים רבים הקשורים לפלסטיקה הנדסית.

CNC בפרספקס

ניתן ליצור חלקים עדינים , ציוד למכונות, ציוד למעבדות מפרספקס – הכל לפי דרישת הלקוח עם שרטוט והכנה.

CNC חריטה באלומיניום

בעזרת מכונת הסי אנ סי ניתן לבצע חלקים בלאומיניום.

CNC עץ

ביצוע עבודות סי אנ סי ללוחות עץ. ניתן לבצע כירסום.

שיווק שי מתמחה בייצור מוצרים המשלבים כרסום וחריטה של CNC במגוון רחב של חומרים. נגרים רבים מכל רחבי הארץ נעזרים בשירותינו על מנת לחתוך עץ בחיתוך צורני שנעשה על ידי ה-סי אנ סי.

אני רוצה הצעת מחיר על...

סטודנטים?

ציינו בטופס ההודעה איפה אתם לומדים, ואנו נכין הצעה שתעזור לכם להתקדם בפרוייקט שלכם, ללא חור בכיס.

עבודות סי אנ סי לנגרים

נגרים משתמשים בעץ כדי ליצור מטבחים, דלתות מעוצבות, משרביות וויטרינות מעץ MDF – בעזרת מכונות ה CNC של שיווק שי תעשיות פרספקס נוכל לבצע חיתוך וחריטה סי אנ סי בהתאם לדרישת הלקוח. המכונות יוצרות חלקים תוך שמירה על דיוק וזאת באמצעות שילובים של מספר הגדרות ומימדים שונים הניתנים לשליטה. אנו בשיווק שי תעשיות מייצרים מוצרים בגדלים שונים על פי דרישה, כולל אבטיפוס התחלתי והכל תוך שמירה על מקצועיות ועבודה נקייה.

עבודות סי אנ סי לאדריכלים

בניית מודלים ודגמים לתצוגה בתערוכות . בעזרת מכונת סי אנ סי ניתן לחתוך עץ סנדוויץ או חומרים שונים וליצור דגמים לתצוגה – בהתאם לבקשת הלקוח.

תהליך חיתוך עץ CNC וכרסום

תהליך עיבוד עץ וחומרי גלם שונים הוא תהליך של ייצור תעשייתי כאשר מחתיכת החומר ניתן להגיע בייצור לוצר הסופי וזאת באמצעות מכונות לעיבוד שבבי כגון: מחרטה, כרסומת על ידי כך שמגלפים את החומר ברמת דיוק אחידה ומדויקת כאשר אפשר להגיע עד לאלפית המילימטר. בהתליך ייצירת המוצר אנו משתמשים בכלי עבודה מיוחדים נוספים כמו מסור, מקדחות, כרסום ועוד שמחוברים אל המכונות ויש להן צורות שונות שעוזרות לנו להגיע למוצר מוגמר על פי הדרישה. תהליך חיתוך עץ CNC, חריטה וכרסום נעשים מתוך מטרה לחסוך במשאבים ובזמן, תוך הקפדה על תהליך ייצור מדיוק. אנו  בשיווק שי תעשיות פרספקס מבצעים חריטה וכרסום CNC בעץ, פרספקס, פלסטיקה קשיחה ועוד.

כרסום עץ ברמה מדוייקת

שיווק שי תעשיות מבצעים כרסום עץ, ונותנים את שירותינו החל משלב התכנון עד שלב הייצור המוגמר של המוצר תוך דגש על הפרטים הקטנים והמקצועיות שחשובה ללקוחותינו. החברה מבצעת עבודות לעסקים, מפעלים, נגרים וחברות וכמו כן גם למגזר הפרטי. אנו מתמחים בייצור דגמים לתערוכות, שלטים, ארונות, דלתות, אבי טיפוס ועוד – המיוצרים ממגוון רחב של סוגי עץ וחומרי נגרות כמו MDF.

חריטה עם מכונת CNC

פעולת החריטה למעשה מורידה מחומר הגלם שכבה בעזרת סכין חריטה ייחודית. פעולת החריטה נעשתה על ידי המחשב בצורה ידנית תחילה. במחרטה עושים שימוש בחלקים ציריים סימטריים והחומרים לעיבוד יכולים להיות מתכות, עץ, פלסטיקה קשיחה, פרספקס ועוד.

כרסום חומרי גלם

כרְסֹמֶת למעשה זו מכונה לעיבוד שבבי, היא משמשת נגרים לעיבוד מדויק של משטחים צורניים או בעלי שטח מישורי. כרסום מתכת, כרסוּם עץ,  וכרסום של חומרי גלם שונים היא שיטה נפוצה לעיבוד שבבי של חלקים למכונות, חלקים עדינים וציוד למעבדות.

בשיווק שי תעשיות ניתן לבחור לעשות עבודות בהזמנה אישית, החל מיוצר עיצוב אבטיפוס ראשוני, כמו גם בחירת מידות, חריטות, כיפופים שונים וחיתוך עץ על פי הצורך.

לקבלת הצעת מחיר עבור חיתוך וכרסום CNC, ניתן להתקשר 097657079 או שילחו אלינו קובץ שרטוט ואנו נגיב בהצעת מחיר.

דילוג לתוכן